Blogger Templates

tentan8 diRiku...

My photo
biarlah aku dikenali sebagai nurie...seorang yang simple..kalau tidak mengenali diri ini pasti akan dikatakan sombong padahal hakikatnya,saya seorang yang peramah..

Saturday 8 October 2011

penyakit M...

adus!!next week dah final exam..tp aku x prepare pun..mmglah dah wat nota tp xde smngt lak..hurm..cmner nie???..pe yg harus aku lakukan..nie,ajk bf kesayangan kuar..tmnkn study kat mcd..tp still sme gak..dia jew yg bz wat kje dia..tp aku??..hurmm..x fhmlah aku....an dri aku nie..dahlah esk dia kne kje...td pun tgk tv jew..dahlah isn nie 2 paper lak 2...bicommlah yg pling ssh...tkut x dpt jw bhgian letter..huhu..tp nielah penyakit m...ssh sngt nk dihilangkan.....alamak!!!...cmner nie..dahlah..nk ajk bf aliklah..esk dia nk kje lg...niepun dah lwat....

No comments:

Post a Comment